poniedziałek, 14 lipca 2014

14.


Dietetyk.
Osoba, która cię ocenia, krytykuje i zabrania jeść tego, co lubisz. Ale też ktoś, dzięki któremu wyglądasz lepiej, czujesz się pewniej w swoim ciele i akceptujesz siebie. I zmieniasz siebie na lepszą wersję. 

Pierwsza wizyta u dietetyka jest wyzwaniem. Nie dość, że waga pokazuje prawdę i to dość bolesną, ale także widzisz z czego tak naprawdę się składasz. 
Jak zobaczyłam moje pierwsze wyniki nie wierzyłam - tyle tłuszczu, tak mało mięśni, wiek metaboliczny prawie 40?!
Teraz, gdy trochę czasu już minęło, gdy przyzwyczaiłam się do nowej diety, gdy nie brakuje mi słodyczy i co najważniejsze gdy widzę efekty, jest mi o niebo łatwiej.


W dwa miesiące straciłam 6,5 kg tłuszczu, 17 lat metabolicznych, 5,3 kg wagi. A zyskałam nowe ciało, 2 kg mięśni i pewność siebie!

To nie koniec. To dopiero początek nowego życia! 

2 komentarze: