piątek, 5 września 2014

19. metamorfoza


Moja metamorfoza.

3 miesiące ciężkiej pracy zaowocowały powyższymi efektami. Około 10 kg mniej w masie całkowitej, 14 kg tłuszczu mniej i trochę (2kg) wiecej mięśni.. Ale to jeszcze nie koniec! To początek nowego życia!

Tak jak ogłosiłam na facebooku (FB Enjoy Life Project), wrzesień jest miesiącem rzeźbienia mięsni brzucha i nie śmiecenia w brzuchu! Tak więc żadnych wymówek, PMSów, złych dni i ochoty na coś bliżej nieokreślonego - tylko odpowiednia dieta i ćwiczenia!

Motywacja, odpowiednia dieta i treningi przede wszystkim.




4 komentarze:

  1. Piękne efekty, gratuluję :) Chyba muszę Ci ukraść trochę motywacji, bo u mnie z nią słabo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromny progres! Trzymam kciuki w dalszych sukcesach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ;) ja od paru miesiecy piluje moj brzuch, jest coraz lepiej, ale wolno to wszystko idzie ;) trzymam kciuki za motywacje.
    http://fitolus.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;) szukam wciaz motywacji do prowadzenia bloga, ale z nia ciezko, juz lepiej mi znalezc ja zeby pocwiczyc niz cos napisac;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) przede mną jeszcze sporo pracy nad sobą ;)
    zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń