poniedziałek, 20 października 2014

21. zdrowe przekąski


Moje ostatnie tygodnie są pełne wyjazdów.
Większość to wyjazdy służbowe, ale zdażają się też prywatne wycieczki.


Żeby mimo wszystko zachować zdrową dietę, a nie jadać na lotnisku, stacjach benzynowych i w fast foodach, biorę ze sobą jedzenie w pojemnikach. Najczęściej są to orzechy, żurawina, rodzynki czy pokrojone w słupki marchewki, cząstki kalarepy, jogurt grecki lub ciastka owsiane (nie kupione - przygotowane przeze mnie). Jak wiem, że jadę gdzieś na dłużej to zabieram ze sobą płatki owsiane, które bardzo szybko można przygotować i dzięki temu mieć zdrowe i pożywne śniadanie.

Pamiętajmy tylko, że wymienione przeze mnie przekąski nie zastąpią pełnowymiarowego posiłku, a też nie przesadzajmy z ilością tych przekąsek - szczególnie orzechy i suszone owoce są zdrowe w rozsądnych ilościach, a w nadmiarze bardzo kaloryczne!


5 komentarzy:

  1. oj taak dawno nie jadłam takiej świeżej marchewki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zachęcam do powrotu do rutyny jedzenia marchewki, jest przepyszna a do tego zdrowa! :)

      Usuń
  2. Moja najlepszą przekąska są ciasteczka owsiane które sama piekę bądź orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń