wtorek, 24 czerwca 2014

7.


Nie ma nic lepszego niż aktywność fizyczna! Endorfiny!

Nawet jak jestem zmęczona, zła czy zwyczajnie jest nie mój dzień, zmuszam się do aktywności i później jest lepiej, lepiej się śpi, patrzy na problemy i znoje.

Niecały miesiąc temu zaczęłam dietę, przygotowaną przez dietetyka. Żadne Chodakowskie, super ekstra książki czy internet - to właśnie dieta przepisana nam przez dietetyka, dostosowana do naszego stanu zdrowia, do tego co lubimy i naszych oczekiwań - to jest to!

Efekty są: te widoczne tylko dla mnie i te, które widzą inni. Ale o tym niedługo.. 

4 komentarze:

  1. Ile płacisz na konsultację i rozpisanie diety?
    http://www.zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojego dietetyka jest to koszt 240 złotych za miesięczną kurację - rozpisanie diety i cotygodniowe wizyty. Ale wiadomo, dużo zależy od miejsca - mniej więcej średnio jest to koszt od 200 do 400 zł za miesiąc.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mój mąż ostatnio często wspomina, żebyśmy sobie kupili rolki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! w Trójmieście jest tyle miejsc do rolek, a sama jazda, choć na początku może być bolesna, to później daje tyyyyle radości!

      Usuń