poniedziałek, 30 czerwca 2014

10.


W sobotę udało nam się wstać rano i pojechać na Targ Śniadaniowy
Jest to inicjatywa łącząca eko jedzenie, zakupy u lokalnych producentów i spędzenie leniwego poranka na łonie natury. Jak dla mnie - idealne połączenie!


Sama pojechałam na targ już po śniadaniu w domu, ale był to czas na drugie śniadanie! Tak więc zjadłam pyszne tapas, napiłam się fit smoothie i po raz pierwszy w życiu spróbowałam baklavy! 
Kupiliśmy też owoce i warzywa, pieczywo, miód i pyszne, wędzone ryby.


 Inicjatywę takich targów będę zawsze i wszędzie wspierać, bo propagowanie idei ekologicznego jedzenia, wspieranie lokalnych producentów i co najważniejsze rozwój relacji międzyludzkich to bardzo ważne argumenty. A wszyscy lubimy pyszne jedzenie i dzielenie się doznaniami z innymi! 

Garść info: Targ Śniadaniowy odbywa się w Sopocie w każdą sobotę w parku tuż przy Urzędzie Miasta (Skwer Arkadiusza Rybickiego) w godzinach od 8 do 16. 
Z mojego doświadczenia radzę być wcześniej, bo pyszności się szybko rozchodzą!  


2 komentarze:

  1. Fajna sprawa z tym targiem. Ach i uwielbiam baklawę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tym. Ciekawa inicjatywa. Jeszcze tam nie dojechaliśmy, ale kto wie... :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń